Star Wars: Episode VII - The Force Awakens 2015






 since I was 10 years old I was looking for the new weekly edition  of an under-aged magazine to follow star wars comic strips.Now after all these year I feel I was fooled by Locus
وقتی 10 سالم بود هر هفته دم روزنامه فروشی بودم تا نسخه جدید کیهان بچه ها را بگیرم. میگید چه ربطی داره؟ آخه کمیک استرپ جنگ ستارگان رو  خیلی گرافیکی و عالی میکشید. من غرق در سفینه های چهار باله خوبها بودم  و از جنگنده های اچ مانند بدم میومد و از دارت ویدر وحشت داشتم و خوایش رو می دیدم. حالا که فکر می کنم خیلی حالت نوستالژیکی بهم دست می ده.    اما ........

جنگ ستارگان کلا" برای اون سن من جذابیت داشت یعنی کاملا" تین ایجری هستش.

تمامی قسمتها رو در آرشیو شخصی دارم اما هیچوقت ندیدمشون(کامل و با دقت و حوصله)


این یکی رو هم به زحمت تا آخر دیدم.

برای سن زیر 12 سال مناسبه

هیچوقت به پای پرومتئوس نمی رسه.

لوکاس و نسخه جدیدش  جی جی ابرامز  فقط تین ایجرها و آدمهای خل و چل و رویاپرداز آمریکایی رو هدف  می گیرند و خوب هم پول در میارند.


نظرات